New found love, del 7.

Sarah's perspektiv.
Jag vaknade i en sjukhus säng,jag han knappt vakna till innan smärtan kom. Jag fick svårt att andas,det kändes som det låg någon på mitt bröst. Varje andetag gjorde ont.
- Sarah are you awake? Sa en glad men trött Ed. Jag slog upp ögonen och försökte resa mig upp. Det hugg till i bröstkorgen och jag skrek av smärta.
-Doctor! hörde jag Ed ropa ut i korridoren. En läkare kom springandes och gick till Sarah.
Jag kände mig trygg,det skulle gå bra.

Ed's perspektiv
Jag stod brevid sängen och höll hennes hand. Läkaren hade gått och skulle förbereda röntgen.
-Sarah,I'm right here,don't worry. Everything is going to be okay. sa jag och tittade in i hennes djupa bruna ögon. Hon gav mig ett svagt leende medans jag skymtade en tår.
-I know. Viskade hon fram. Hon var svag men ändå hade hon hoppet kvar. Läkaren kom tillbaka och körde iväg med henne igen. Jag ville inte lämna henne, men jag var tvungen.
Allt var så sjukt,hur kunde detta hända? Det kändes som jag levde i en dröm,en dröm där allt går åt skogen.

 

var tvungen att skriva ganska snabbt då jag ska åka bort. det kan bli så att ni får vänta med nästa del. xx



Kommentarer
Agnes Zedig

MEEEEEER :D!!!!

2012-07-16 @ 16:44:36
URL: http://teamha.blogg.se
Linn Lundström

Fortsätt, fortsääätt!

Sv: Jaa, men de va nån besserwisser som sa att skin va klistergrejer, och de vet ju alla, enligt h*n.. -.-

2012-07-17 @ 20:39:08
URL: http://norrlandsfotograf.blogg.se
Camilla Moritz

Så duktig du är :D

Svar: ååh blir så glad taack :')
Josse

2012-07-17 @ 23:27:35
URL: http://camillamoritz.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0