KAPITEL 12.

DET VAR INTE IGÅR MINSANN!
Mest för att få upp någonting... Här är kapitel 12!
Ska få upp nästa också snart,skriver fortfarande sjukt mycket men ingenting som är bra nog för att publicera haha!
JAJA. Le kapitel ;
För dig, Ellen 'mappelmos' :3
 

Alex perspektiv
Jag och Ed satt i soffan och kollade på tv,våra kroppar tätt mot varandras.
Jag var inte säker på vad som hade hänt de senaste timmarna. Jag var inte säker på om det var ännu en dröm eller om det var verklighet. Men jag var inte full längre,det hade avtagit eller iallafall börjat. Nu mådde jag bara riktigt dåligt,mest på grund av allt med Ellie,men också att jag kände på mig vilken otrolig bakfylla jag skulle åka på. Varför ska jag alltid dricka så sjukt mycket! Det är som att jag inte kan sluta,spriten bara försvinner i min kropp,hinner inte tänka innan jag druckit ur glasen.
'' So.. What really happend with Ellie before? Did you..? '' Frågade Ed,fortfarande med blicken på tvn.
'' No, I didn't sleep with her.''
'' So what did you do when I called? It sounded like it was getting hot over there..''
Sa han och jag hörde förtvivlan i hans röst.
'' I was explaining to her why I couldn't do it. Why I couldn't sleep with her.''
Sa jag och gosade ner mitt ansikte i hans nacke.
'' Oh.. And why? If I may ask,of course.''
Jag fnittrade till och kom på mig själv med att låta som en liten flicka.
Jag harklade mig som ett försök att få tillbaka min manlighet och kände mig lite smått bortgjord.
'' Cause I love you,silly!" Sa jag och kysste hans nacke.
"Oh.. Well I didn't really have to worry then!"
Han vände sig om och kysste mig passionerat. Jag bökade runt lite innan jag lyckades hamna ovanpå honom. Jag stirrade in i hans otroligt vackra ögon och log.

 

TEASER.

Blir barnförbjudet kapitel som nästa, timelap tills jul, tänkte efersom det är juldagen så ska man ju jula till det  ;) HAHA nejmen.. 

BEWARE OF HOMOSEXUAL SEX,OVÅRDAT SPRÅK OCH VÅLD. 
puss :>



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0